ბრენდის მართვა და ეფექტიანი კომუნიკაცია
კურსი შედგება სამი მოდულისგან, რომელსაც სხვადასხვა სპეციალისტი გაუძღვება:
➠ ბრენდის მართვა – ალექს ჩიქოვანი
➠ ინტერპერსონალური კომუნიკაცია – ნათია გოცაძე
➠ მოლაპარაკების საფუძვლები – მაკო ჯაოშვილი
ტრენინგის უმთავრესი მიზანია, მონაწილეებმა მიიღონ თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა ინტერპერსონალური კომუნიკაციის, ბრენდის პლატფორმის შექმნისა და მოლაპარაკების ხელოვნების შესახებ.
კურსის ფარგლებში თქვენ მიიღებთ:
სრულყოფილ ცოდნას ადამიანის ფასეულობათა სისტემებისა და ფსიქოტიპების სამეტყველო / ქცევითი თავისებურებების შესახებ
შეისწავლით ბრენდინგის თანამედროვე მიდგომებს
მოლაპარაკების ტექნიკებსა და სტილს
გამოიმუშავებთ ადამიანზე დაკვირვების, ანალიზის და შეფასების უნარს
აითვისებთ ბრენდის პლატფორმის შექმნის თავისებურებებს
შეძლებთ სწორი შეკითხვების დასმითა და ემპათიური მოსმენით ორმხრივად სასარგებლო ურთიერთობის დამყარებას.
ფორმატი: ადგილზე, უნივერსიტეტ ალტერბრიჯში
სრული კურსის ღირებულება: 2100 ლარი
თითო მოდულის ღირებულება: 700₾
ხანგრძლივობა: 3 თვე
➠ ალექს ჩიქოვანი; სტრატეგიული ბრენდინგის სააგენტო LIVE – ის დამფუძნებელი, სტრატეგიული ბრენდინგის კონსულტანტი.ლექტორი და კორპორატიული ტრენერი. აქვს ბრენდინგის, მარკეტინგის, გაყიდვების და კომუნკაციების 20 წელზე მეტი გამოცდილება, როგორც კორპორაციული ისე საკონსულტაციო მიმართულებებით. სტრატეგიული ბრენდინგის ლექტორი სხვა და სხვა სასწავლო დაწესებულებებში და ტრეინინგ ცენტრებში.
➠ ნათია გოცაძე; უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის დამფუძნებელი და რექტორი, საჯარო მმართველობის დოქტორი (Ph.d.), ასოცირებული პროფესორი. კომუნიკაციის ექსპერტი, ტრენერი და კონსულტანტი 10 წლიანი გამოცდილებით
➠ მაკო ჯაოშვილი; უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის უმაღლესი აკადემიური პროგრამების ხელმძღვანელი, სოციალური მეცნიერებების დოქტორი, საერთაშორისო განათლების ცენტრ ,,PR აკადემიის“ აღმასრულებელი დირექტორი (2015-2018წწ), განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის დარგისა და განათლების ექსპერტი (2014-2018).