სამართლებრივი აქტები
აღნიშნული სამართლებრივი აქტები წარმოადგენს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად სასწავლო უნივერსიტეტის საქმიანობის მარეგულირებელ აქტებს
სასწავლო უნივერსიტეტის მართვასთან დაკავშირებული სამართლებრივი აქტები:
დებულება არის უნივერსიტეტის საქმიანობის მარეგულირებელი მთავარი შიდა სამართლებრივი აქტი, რომელიც წესდებასთან ერთად განსაზღვრავს სასწავლო უნივერსიტეტის სტრუქტურას და უნივერსიტეტში არსებულ მართვის ძირითად პრინციპებს.
აღნიშნული დოკუმენტით განისაზღვრება „ალტერბრიჯში“ დასაქმების ზოგადი წინაპირობები, შრომის საერთო განაწესი, სამუშაო დრო და ა.შ.
საქმისწარმოების წესი განსაზღვრავს „ალტერბრიჯის” კანცელარიის ფუნქციებს, დოკუმენტთბრუნვის, პირადი საქმეების ორგანიზებას და ა.შ.
ეთიკის კოდექსის მიზანია დაწესებულებაში ქცევის ისეთი ნორმების დამკვიდრება, რომლებიც ხელს შეუწყობს სასწავლო უნივერსიტეტის პერსონალის მიერ სამსახურებრივი მოვალეობის სათანადოდ შესრულებას, აკადემიური კეთილსინდისიერების პრინციპების დაცვას და ა.შ.
აფილირების შესახებ შეთანხმებით აფილირებული პროფესორი განსაზღვრავს აფილირებას მხოლოდ სასწავლო უნივერსიტეტთან, მისი სახელით მონაწილეობას მიიღებს საზოგადოების განვითარების და ცოდნის გაზიარების პროცესში და სასწავლო უნივერსიტეტში.
ინტერნაციონალიზაცია უნივერსიტეტისთვის წარმოადგენს საშულებას, ყველა მიმართულებით გაითვალისწინოს და დადგინოს საერთაშორისოდ აღიარებული სტანდარტები, მისცეს აკადემიურ პერსონალსა და სტუდენტებს საერთაშორისო გამოცდილებასთან წვდომა.
ინფორმაციული ტექნოლოგიების პოლიტიკა არეგულირებს უნივერსიტეტში არსებულ ინფორმაციული ტექნოლოგიების ზოგადი უსაფრთხოების დაცვის წესს, პროცედურასა და პოლიტიკას.
დოკუმენტით განისაზღვრება სასწავლო უნივერსიტეტის საქმიანობის უწყვეტი ხარისხის უზრუნველყოფის შიდა და გარე მექანიზმები, პროცესის განხორციელებისას მოქმედი ძირითადი პრინციპები.
სასწავლო უნივერსიტეტის საქმიანობის მონიტორინგი და შეფასება უზრუნველყოფს სანდო და სასარგებლო ინფორმაციის მოპოვებას უნივერსიტეტის საქმიანობის შესახებ და განსაზღვრავს სასწავლო უნივერსიტეტის სტრატეგიული გეგმის განხორციელების ეფექტურობას, ეფექტიანობასა და ხარისხს.
სტრატეგიული დაგეგმვა მიზნად ისახავს გრძელვადიანი პერსპექტივით ორგანიზაციული განვითარების მიმართულებათა დადგენას, არსებული რესურსების იდენტიფიცირებას, დამსაქმებელთა მოთხოვნებისა და გარემომცველი ფაქტორების გათვალისწინებას.
აკადემიურ თანამდებობებზე კონკურსის ჩატარების წესის მიზანია უზრუნველყოს აკადემიური თანამდებობების დასაკავებლად კონკურსის ჩატარება გამჭვირვალობის, თანასწორობისა და სამართლიანი კონკურენციის პრინციპების დაცვით.
მაგისტრატურის დებულება ადგენს ალტერბრიჯში სამაგისტრო პროგრამ(ებ)ის განხორციელების წესს.
სასწავლო პროცესის მარეგულირებელი წესი ადგენს სტუდენტის სამართლებრივ სტატუსს, მათ უფლება-მოვალეობებს, სტუდენტის სტატუსის მოპოვების, შეჩერებისა და შეწყვეტის, მობილობის, ასევე სწავლის პერიოდში მიღებული განათლების აღიარების წესებს;
დოკუმენტი არეგულირებს „ალტერბრიჯის“ საგანმანათლებლო პროგრამების შემუშავების, განვითარების, ცვლილებების შეტანისა და გაუქმების პროცედურებს.
დოკუმენტი განსაზღვრავს „ალტერბრიჯის“ სტუდენტის საბაკალავრო ნაშრომის ხელმძღვანელობის, მომზადების, შეფასებისა და დაცვის წესებს.
დოკუმენტი ადგენს „ალტერბრიჯის“ პროფესიული პრაქტიკის დაგეგმვის, განხორციელების საკითხებს და შეფასების პროცედურებს.
სტუდენტთა კონტიგენტის დაგეგმვის მეთოდოლოგია განსაზღვრავს „ალტერბრიჯში“ სტუდენტთა ადგილების რაოდენობის გამოთვლისა და პერსონალთან თანაფადობის წესს.
პერსონალის კონტიგენტის რაოდენობის დაგეგმვის მეთოდოლოგია
აკადემიური და მოწვეული პერსონალის შეფასების წესი
წესის მიზანია, უზრუნველყოს სასწავლო უნივერსიტეტის აფილირებული აკადემიური პერსონალის სამეცნიერო აქტივობების წახალისება, ხელი შეუწყოს მათ პროფესიულ განვითარებასა და წაახალისოს უნივერსიტეტში კვლევითი საქმიანობა.
საგანმანათლებლო პროგრამის სწავლის შედეგების შეფასების პროცესი მოიცავს სწავლის შედეგების გასაზომად საჭირო მონაცემთა განსაზღვრას, შეგროვებასა და ანალიზს.
დოკუმენტი წარმოადგენს უნივერსიტეტსა და სტუდენტს შორის დადებულ ხელშეკრულების ნიმუშს.
დოკუმენტი არეგულირებს „ალტერბრიჯის” ელექტრონული სწავლების მეთოდებს, ფორმებს და მისი ეფექტიანობისათვის საჭირო შეფასების კრიტერიუმებს