• უნივერსიტეტის შესახებ
    • ისტორია
    • რექტორის გზავნილი
    • მისია, ხედვა, ღირებულებები
    • სტრატეგიული დოკუმენტები
    • წლის ანგარიშები
    • სამართლებრივი აქტები
    • საერთაშორისო და ადგილობრივი პარტნიორები
  • უნივერსიტეტის მართვა
    • ორგანიზაციული სქემა
    • რექტორი
    • აკადემიური საბჭო
    • ხარისხის მართვის სამსახური
    • ბიზნეს ადმინისტრირების აკადემიური პერსონალი
    • ბიზნეს ადმინისტრირების მოწვეული პერსონალი
    • მასკომუნიკაცია აკადემიური პერსონალი
    • მასკომუნიკაცია მოწვეული პერსონალი
    • ფსიქოლოგია აკადემიური პერსონალი
    • ფსიქოლოგია მოწვეული პერსონალი
  • პროგრამები
    • საბაკალავრო პროგრამები
    • სამაგისტრო პროგრამა
    • მობილობა ალტერბრიჯში
    • გაცვლითი პროგრამები
    • საგანმანათლებლო პროგრამების კატალოგი
    • სამაგისტრო პროგრამაზე ჩარიცხვის პროცედურები
    • ონლაინ კურსები
    • ტრენინგ ცენტრი
  • აბიტურიენტებისთვის და მაგისტრანტებისთვის
    • პროფორიენტაცია
    • სამაგისტრო კონსპექტები ალტერბრიჯისგან
    • მოემზადე ეროვნული გამოცდებისთვის
    • ალტერგრანტი
    • რა უნდა ვიცოდეთ ეროვნული და საერთო სამაგისტრო გამოცდების შესახებ
    • რატომ უნდა გახდე „ალტერბრიჯის“ სტუდენტი?!
    • დეკანის მიმართვა
    • საუნივერსიტეტო სტიპენდიები და შეღავათები
    • სტუდენტური დასაქმება
  • სტუდენტური ცხოვრება
    • ალტერბრიჯის სტუდენტური კლუბები
    • აკადემიური კალენდარი
    • თვითმმართველობა
    • ბიბლიოთეკა
    • სტუდენტური აქტივობა
    • სტაჟირების წესი
    • კარიერული განვითარება
    • ალტერ ბლოგი
  • კვლევითი ცენტრი
    • დოკუმენტები
    • სამეცნიერო კონფერენცია
    • ჟურნალი
    • მიმდინარე პროექტები
    • დასრულებული პროექტები
    kaქართული
    • kaქართული
    • enEnglish
    • EnglishEnglish
    • კონტაქტი
    • ბიბლიოთეკა

    კალათა

    • 3D ტური
    • ჩემი ალტერბრიჯი
    ალტერბრიჯიალტერბრიჯი

    საბაკალავრო

    საბაკალავრო პროგრამები

    სამაგისტრო

    სამაგისტრო პროგრამები

    სასერტიფიკატო კურსები

    Alterbridge-ის ტრენინგ ცენტრი

    ალტერბრიჯის კამპუსი

    3D ვიდეო ტური

    სიახლეები

    • მთავარი
    • Blog
    • სიახლეები
    • მარკეტინგი აცოცხლებს შენს ბრენდს

    მარკეტინგი აცოცხლებს შენს ბრენდს

    • კატეგორია სიახლეები, ბლოგი
    • თარიღი იანვარი 10, 2023

    მუდმივად განვითარებად თანამედროვე სამყაროში მარკეტინგი ხელოვნებაა, რომელსაც შეუძლია შთაბეროს სული შენს ბიზნესს. ადამიანებს მარკეტინგის ცნება სხვადასხვაგვარად ესმით, სინამდვილეში მარკეტინგი გაცილებით დიდია, ვიდრე რეკლამა, პრომოუშენი ან გაყიდვებია. ისინი, რა თქმა უნდა, მარკეტინგის შემადგენელი ნაწილებია, თუმცა ჩემთვის მარკეტინგი არის კონკურენტულ ბაზარზე შენი უპირატესობა, სიცოცხლისუნარიანობის შენარჩუნება, სწორ დროს სწორი გადაწყვეტილებების მიღება, დიალოგი მომხმარებელთან და ორგანიზაციული კულტურა.

    ამ დღეებში გაჟღერდა ასეთი კითხვა: ორგანიზაციული კულტურა ქმნის თანამშრომელს მის ნაწილად, თუ ადამიანები ქმნიან ორგანიზაციულ კულტურას? ბევრი მსჯელობის შემდეგ, მივდივართ იმ დასკვნამდე, რომელიც ძალიან ჰგავს ქათმისა და კვერცხის წარმოშობის დილემას – არავის აქვს ზუსტი პასუხი, ქათამი უფრო ადრე შეიქმნა თუ კვერცხი.

    უამრავ სტატიას წააწყდებით, სადაც კარგად არის გაწერილი მარკეტინგის ფუნქციები, ორგანიზაციის სასარგებლოდ გადადგმული ნაბიჯები, მართვის პროცესი, მისი მომხმარებლის დაკმაყოფილების გზები, პროგნოზის გაკეთება, 3M და 5P მოდელი, რაც მნიშვნელოვანია და მარკეტერს ეხმარება სწორ დაგეგმვაში, მიზნების განსაზღვრასა და თანმიმდევრულობაში. ამ მეთოდებს ყველა უნივერსიტეტში ასწავლიან მომავალ მარკეტერებს, მაგრამ რა ქმნის წარმატებულ მარკეტერს, რომელსაც, თავის მხრივ, წარმატება მოაქვს თავისი კომპანიისთვის?!

    მოდით შევთანხმდეთ, რომ ყველაფერი ფსიქო-პიროვნულ ფაქტორებზე დგას (თუ გინდათ არ შევთანხმდეთ). წარმატებას ქმნის ადამიანი და გუნდი, ვინც მარკეტინგს აკეთებს – თავის საქმეზე შეყვარებული, რისკიანი, შეუპოვარი, იდეების გენერატორი, რომელსაც შეუძლია ამ იდეების სისრულეში მოყვანა, რასაც აკეთებს ხარისხიანად აკეთებს, რომელმაც ზუსტად იცის, რა ტიპის მოთამაშეები (თანამშრომლები) სჭირდება გუნდში და შეუძლია მოიზიდოს კიდეც ისინი.

    ჩემმა ფავორიტმა ლექტორმა ერთხელ გვითხრა, თუ თქვენს კომპანიაში მოვა ბუღალტერი და გეტყვით, რომ მარკეტინგში ხარჯია შესამცირებელი, სამსახურიდან გაუშვითო, რა თქმა უნდა, მან სტატისტიკით გაამყარა ეს წინადადება, რომელშიც ნაჩვენები იყო, როგორ „დაზოგეს“ დიდმა კომპანიებმა ფინანსები და როგორ უარყოფითად აისახა ეს მათი პროდუქციის გაყიდვებზე. მაშინვე ებრაული ანდაზა გამახსენდა და გადმოვაკეთე: იმდენი ბიუჯეტიც არ მაქვს, მარკეტინგში დავზოგოო!

    მარკეტინგის გურუ ფილიპ კოტლერი, რომელმაც მარკეტინგის ფენომენი შექმნა და ამით, საფუძველი ჩაუყარა მარკეტინგულ აზროვნებას ჩვენს სამყაროში, თავად წერს სტატიაში, რომ ყველაფერი, რაც მანამდე უთქვამს, უკვე აღარ მუშაობს, უფრო მეტიც, გადახედვასა და განახლებას საჭიროებს.

    ბუნებრივია, ეს განახლება ყველას თავისებურად ესმის, მრავალი ლიტერატურა შეგვიძლია მოვიშველიოთ, მაგრამ ძირითადი, რაზეც დღეს დგას ბრენდი და მარკეტინგი ეს არის ადამიანურობა, შენი კომპანია ზუსტად ისეთია, როგორიც შენ. შენი ორგანიზაციული კულტურა საუბრობს შენზე. ხარისხზე და ფასზე ხაზგასმით, დღეს, კონკურენტუნარიანი ვერ დარჩები, თუ ბრენდს არ ჩაბერავ სულს! უნდა იყო ხმა იმ მომხმარებლისთვის, ვისაც სჭირდება მისი გაგონება და ელის მას!..

    დაბოლოს დაიმახსოვრეთ: If you play small, you stay small! Its’ okay to want more, do more – be more!

    • გააზიარე:
    ავტორი ავატარი
    alterbridge university

      წინა სიახლე

      წარმატება - შენი ჭეშმარიტი სურვილი თუ დასწავლილი სტრატეგია ?!
      იანვარი 10, 2023

      შემდეგი სიახლე

      სასწავლო უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის პარტნიორებს „ახალი უმაღლესი სასწავლებელი - ნიუუნი“ შემოუერთდა
      იანვარი 16, 2023

      თქვენთვის საინტერესო

      322960318_675635774299394_779511424474827684_n
      ესეების კონკურსი: “ჩემი პროფესია”
      31 იანვარი, 2023
      ესეების კონკურსი: “ჩემი პროფესია”
      31 იანვარი, 2023
      327320640_852676092660903_1609084565625153439_n
      ალტერსტუმარი – საბა ხერგიანი და ტრენინგი თემაზე: “პერსონალური განვითარება”
      26 იანვარი, 2023

      ძებნა

      კატეგორიები

      • Uncategorized
      • უნივერსიტეტი
      • სიახლეები
      • ღონისძიებები
      • ქვიზები
      • სტუდენტური კლუბები
      • ბლოგი



      სახელწოდების არჩევით, უნივერსიტეტი იღებს პასუხისმგებლობას, თავისი საქმიანობით, გახდეს ალტერნატიული დამაკავშირებელი ხიდი მეცნიერებასა და საზოგადოებას, განათლებასა და შრომის ბაზარს შორის და შექმნას ახალი შესაძლებლობები მომავალი თაობების თვითრეალიზაციისათვის ეროვნულ და საერთაშორისო დონეებზე.

      სწრაფი ბმულები

      • ჩვენ შესახებ
      • კონტაქტი
      • ალტერგრანტი – სტუდენტების დაფინანსება

      უნივერსიტეტის შესახებ

      • ისტორია
      • რექტორის გზავნილი
      • მისია, ხედვა, ღირებულებები
      • სამართლებრივი აქტები
      • სტრატეგიული განვითარების გეგმა
      • სამწლიანი სამოქმედო გეგმა

      მოგვყევით სოციალურ ქსელებში

      დაფუძნებულია PR აკადემიის მიერვებ-გვერდი დამზადებულია ნუევოს მიერ

      • უნივერსიტეტის შესახებ
        • ისტორია
        • რექტორის გზავნილი
        • მისია, ხედვა, ღირებულებები
        • სტრატეგიული დოკუმენტები
        • წლის ანგარიშები
        • სამართლებრივი აქტები
        • საერთაშორისო და ადგილობრივი პარტნიორები
      • უნივერსიტეტის მართვა
        • ორგანიზაციული სქემა
        • რექტორი
        • აკადემიური საბჭო
        • ხარისხის მართვის სამსახური
        • ბიზნეს ადმინისტრირების აკადემიური პერსონალი
        • ბიზნეს ადმინისტრირების მოწვეული პერსონალი
        • მასკომუნიკაცია აკადემიური პერსონალი
        • მასკომუნიკაცია მოწვეული პერსონალი
        • ფსიქოლოგია აკადემიური პერსონალი
        • ფსიქოლოგია მოწვეული პერსონალი
      • პროგრამები
        • საბაკალავრო პროგრამები
        • სამაგისტრო პროგრამა
        • მობილობა ალტერბრიჯში
        • გაცვლითი პროგრამები
        • საგანმანათლებლო პროგრამების კატალოგი
        • სამაგისტრო პროგრამაზე ჩარიცხვის პროცედურები
        • ონლაინ კურსები
        • ტრენინგ ცენტრი
      • აბიტურიენტებისთვის და მაგისტრანტებისთვის
        • პროფორიენტაცია
        • სამაგისტრო კონსპექტები ალტერბრიჯისგან
        • მოემზადე ეროვნული გამოცდებისთვის
        • ალტერგრანტი
        • რა უნდა ვიცოდეთ ეროვნული და საერთო სამაგისტრო გამოცდების შესახებ
        • რატომ უნდა გახდე „ალტერბრიჯის“ სტუდენტი?!
        • დეკანის მიმართვა
        • საუნივერსიტეტო სტიპენდიები და შეღავათები
        • სტუდენტური დასაქმება
      • სტუდენტური ცხოვრება
        • ალტერბრიჯის სტუდენტური კლუბები
        • აკადემიური კალენდარი
        • თვითმმართველობა
        • ბიბლიოთეკა
        • სტუდენტური აქტივობა
        • სტაჟირების წესი
        • კარიერული განვითარება
        • ალტერ ბლოგი
      • კვლევითი ცენტრი
        • დოკუმენტები
        • სამეცნიერო კონფერენცია
        • ჟურნალი
        • მიმდინარე პროექტები
        • დასრულებული პროექტები