უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამა შედგენილია მასკომუნიკაციის დარგის უახლესი მოთხოვნების გათვალისწინებით.ის მოიცავს როგორც თეორიული,ასევე პრაქტიკული და ტექნოლოგიური ცოდნა-უნარების შეძენას.
პროგრამის დასრულების შემდეგ შენ შეძლებ:
– ეფექტური კომუნიკაციის სტრატეგიის დაგეგმვას და ინიცირებას;
– სარეკლამო კამპანიების შემუშავებას და განხორციელებას;
– ინფორმაციის შექმნას,რედაქტირებას და გავრცელებას უახლესი ტექნოლოგიებით;
– შენ იქნები კარგი სტრატეგი ნებისმიერი კომპანიიისთვის, ორგანიზაციისთვის და შეძლებ ამოცანებიდან გამომდინარე ბრენდის სწორ პოზიციონირებას
- მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის წლიური ღირებულებაა 4900 ლარი, პროგრამის პირველ პრიორიტეტად არჩევის შემთხვევაში მიიღებთ 20%–იან დაფინანსებას.
იმ შემთხვევაში, თუ სტუდენტს მომდევნო სასწავლო სემესტრის განმავლობაში ექნება მაღალი აკადემიური მოსწრება, შეძლებს აღნიშნული სტიპენდიის შენარჩუნებას.
- მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის მეორე პრიორიტეტად არჩევის შემთხვევაში, ისარგებლე 10%-იანი ფასდაკლებით.
მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: მასობრივი კომუნიკაციის ბაკალავრი
კოდი: 1980101
პროგრამის მოცულობა:240 ECTS
პროგრამის ხელმძღვანელები:
მაკო ჯაოშვილი – Ph.D, ბიოლოგიურ მეცნიერებათა დოქტორი; აფილირებული პროფესორი
თამთა ჰაგერ, Ph.D, მასობრივი კომუნიკაციის დოქტორი, აფილირებული ასოცირებული პროფესორი
მასობრივი კომუნიკაციის პროგრამის მიზანი
საგანმანათლებლო პროგრამის მიზანია:
- შესძინოს კურსდამთავრებულს მასობრივი კომუნიკაციის ძირითადი მიმართულებების, პრინციპების, ფუნქციების და სპეციფიკის აკადემიური ცოდნა.
- ჩამოუყალიბოს ლოგიკური მსჯელობის, დასაბუთებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარი წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დროს.
- აღჭურვოს თანამედროვე საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისა და სხვადასხვა საკომუნიკაციო პლატფორმაზე მუშაობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევებით.
- ჩამოუყალიბოს პროფესიული საქმიანობის განხორციელების უნარი საკუთარი სოციალური პასუხისმგებლობისა და ეთიკური პრინციპების დაცვით.
- მისცეს დამოუკიდებლად საკუთარი სწავლისა და პროფესიული საჭიროებების განსაზღვრის შესაძლებლობა.
სწავლის შედეგები და კომპეტენციები
ცოდნა და გაცნობიერება
- აღწერს მასობრივი კომუნიკაციის თეორიებსა და კონცეფციებს. განსაზღვრავს კომუნიკაციის ფორმასა და შინაარსს.
უნარები
- არჩევს და ახარისხებს აქტუალურ თემებს. იძიებს ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროდან(დოკუმენტებიდან, მონაცემთა ბაზებიდან, სოც.ქსელებიდან და სხვა).
- აანალიზებს მოძიებულ მასალას და ამოწმებს წყაროს სანდოობას, ახდენს პრობლემის იდენტიფიცირებას, იღებს გადაწყვეტილებას და გამოაქვს სათანადო დასკვნები.
- მუშაობს ტრადიციულ და ონლაინ მედიაში. დამოუკიდებლად ქმნის და არედაქტირებს ინფორმაციას მედიის ყველა პლატფორმისთვის. აწვდის კონტენტს ციფრულ გარემოში სასურველ აუდიტორიას თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით.
- მსჯელობს არგუმენტირებულად, უკუკავშირზე დაყრდნობითაანალიზებს ინფორმაციას და წარადგენს ზეპირი/წერილობითი ფორმით ქართულ/ინგლისურ ენებზე.
- ახდენს მულტიდისციპლინურ გარემოში სწრაფ ადაპტირებას. მიმოიხილავს საკითხებს კომპლექსურად და მუდმივად ივითარებს კომპეტენციებს.
პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა
- იყენებს სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლებას მედიის სამართლებრივი ჩარჩოს გათვალისწინებით. საკუთარი საქმიანობის წარმართვისას მოქმედებს პროფესიული ეთიკის პრინციპების დაცვით. იღებს პირად პასუხისმგებლობას პროფესიული საქმიანობის განხორციელებისას.
- დამოუკიდებლად განსაზღვრავს საკუთარი სწავლის საჭიროებებს.
დასაქმების სფერო:
თანამედროვე მასკომუნიკაციის საშუალებები: ბეჭდური მედია,რადიო, ტელევიზია,ინტერნეტმედია;საზოგადოებასთან ურთიერთობის
სამსახური;პრესცენტრი;საინფორმაციო და სარეკლამო სააგენტოები; მარკეტინგული კომპანიები;მედიისადაკომუნიკაციის სფეროშიმომუშავე ადგილობრივი და საერთაშორისო ორგანიზაციები; საჯარო დაწესებულებების, კერძო და არასამთავრობო ორგანიზაციების სტრატეგიული კომუნიკაციის სამსახური.
- კომუნიკაციის საფუძვლები
- შესავალი მასკომუნიკაციასა და ჟურნალისტიკაში
- პროფესიული ეთიკა
- მასკომუნიკაციის თეორია
- ციფრული მედიაწიგნიერება
- ფოტოჟურნალისტიკა
- ახალი ამბების ჟურნალისტიკა
- კრეატიული კომუნიკაცია
- საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები
- ბეჭდური მედია
- საჯარო გამოსვლის ხელოვნება
- ანალიტიკური ჟურნალისტიკა
- მულტიმედია ტექნოლოგიები
- რადიოჟურნალისტიკა
- დარგობრივი ინგლისური
- კინოდოკუმენტალისტიკა
- სოციალური კვლევის მეთოდები
- ტელეჟურნალისტიკა
- ქოფირაითინგი
- ციფრული მედია და კომუნიკაცია
- მასებთან კომუნიკაციის ფსიქოლოგია