მასობრივი კომუნიკაციის პროგრამა

საბაკალავრო პროგრამა

უნივერსიტეტ ალტერბრიჯის მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამა შედგენილია მასკომუნიკაციის დარგის უახლესი მოთხოვნების გათვალისწინებით.ის მოიცავს როგორც თეორიული,ასევე პრაქტიკული და ტექნოლოგიური ცოდნა-უნარების შეძენას.

პროგრამის დასრულების შემდეგ შენ შეძლებ:

–  ეფექტური კომუნიკაციის სტრატეგიის დაგეგმვას და ინიცირებას;
–  სარეკლამო კამპანიების შემუშავებას და განხორციელებას;
–  ინფორმაციის შექმნას,რედაქტირებას და გავრცელებას უახლესი ტექნოლოგიებით;
–  შენ იქნები კარგი სტრატეგი ნებისმიერი კომპანიიისთვის, ორგანიზაციისთვის და შეძლებ ამოცანებიდან გამომდინარე ბრენდის სწორ პოზიციონირებას

    • მასკომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის წლიური ღირებულებაა  4900 ლარი, პროგრამის პირველ პრიორიტეტად არჩევის შემთხვევაში მიიღე 20%იანი ფასდაკლება, ასევე პირველი სასწავლო სემესტრის განმავლობაში ისარგებლე 100 ლარიანი სტიპენდიით.

    იმ შემთხვევაში, თუ სტუდენტს მომდევნო სასწავლო სემესტრის განმავლობაში ექნება მაღალი აკადემიური მოსწრება, შეძლებს აღნიშნული სტიპენდიის შენარჩუნებას.  

    • მასობრივი კომუნიკაციის საბაკალავრო პროგრამის მეორე პრიორიტეტად არჩევის შემთხვევაში, ისარგებლე 10%-იანი ფასდაკლებით.

მისანიჭებელი კვალიფიკაცია: მასკომუნიკაციის ბაკალავრი
კოდი:0321
პროგრამის მოცულობა:240 ECTS
პროგრამის ხელმძღვანელები:
მაკო ჯაოშვილი – Ph.D,ბიოლოგიურ მეცნიერებათა დოქტორი;აფილირებული პროფესორი
თამთა ჯინჯოლავა – ჰაგერ,Ph.D,მასკომუნიკაციის დოქტორი, აფილირებული ასისტენტ-პროფესორი

198 საზოგადოებრივი ურთიერთობები

ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე ჩასაბარებელი გამოცდები:

  • ქართული ენა და ლიტერატურა
  • უცხო ენა
  • ისტორია ან მათემატიკა

დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე:

მასკომუნიკაციის პროგრამის მიზანი

საგანმანათლებლო პროგრამის მიზანია:

  • შესძინოს კურსდამთავრებულს მასობრივი კომუნიკაციის ძირითადი მიმართულებების, პრინციპების, ფუნქციების და სპეციფიკის აკადემიური ცოდნა.
  • ჩამოუყალიბოს ლოგიკური მსჯელობის, დასაბუთებისა და კრიტიკული აზროვნების უნარი წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის დროს.
  • აღჭურვოს თანამედროვე საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებისა და სხვადასხვა საკომუნიკაციო პლატფორმაზე მუშაობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევებით.
  • ჩამოუყალიბოს პროფესიული საქმიანობის განხორციელების უნარი საკუთარი სოციალური პასუხისმგებლობისა და ეთიკური პრინციპების დაცვით.
  • მისცეს დამოუკიდებლად საკუთარი სწავლისა და პროფესიული საჭიროებების განსაზღვრის შესაძლებლობა.

სწავლის შედეგები და კომპეტენციები

 

ცოდნა და გაცნობიერება

  • აღწერს მასობრივი კომუნიკაციის თეორიებსა და კონცეფციებს. განსაზღვრავს კომუნიკაციის ფორმასა და შინაარსს.

 

უნარები

  • არჩევს და ახარისხებს აქტუალურ თემებს. იძიებს ინფორმაციას სხვადასხვა წყაროდან(დოკუმენტებიდან, მონაცემთა ბაზებიდან, სოც.ქსელებიდან და სხვა).
  • აანალიზებს მოძიებულ მასალას და ამოწმებს წყაროს სანდოობას, ახდენს პრობლემის იდენტიფიცირებას, იღებს გადაწყვეტილებას და გამოაქვს სათანადო დასკვნები.
  • მუშაობს ტრადიციულ და ონლაინ მედიაში. დამოუკიდებლად ქმნის და არედაქტირებს ინფორმაციას მედიის ყველა პლატფორმისთვის. აწვდის კონტენტს ციფრულ გარემოში სასურველ აუდიტორიას თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით.
  • მსჯელობს არგუმენტირებულად, უკუკავშირზე დაყრდნობითაანალიზებს ინფორმაციას და წარადგენს ზეპირი/წერილობითი ფორმით ქართულ/ინგლისურ ენებზე.
  • ახდენს მულტიდისციპლინურ გარემოში სწრაფ ადაპტირებას. მიმოიხილავს საკითხებს კომპლექსურად და მუდმივად ივითარებს კომპეტენციებს.

 

პასუხისმგებლობა და ავტონომიურობა

  • იყენებს სიტყვისა და გამოხატვის თავისუფლებას მედიის სამართლებრივი ჩარჩოს გათვალისწინებით. საკუთარი საქმიანობის წარმართვისას მოქმედებს პროფესიული ეთიკის პრინციპების დაცვით. იღებს პირად პასუხისმგებლობას პროფესიული საქმიანობის განხორციელებისას.
  • დამოუკიდებლად განსაზღვრავს საკუთარი სწავლის საჭიროებებს.

დასაქმების სფერო:

თანამედროვე მასკომუნიკაციის საშუალებები: ბეჭდური მედია,რადიო, ტელევიზია,ინტერნეტმედია;საზოგადოებასთან ურთიერთობის

სამსახური;პრესცენტრი;საინფორმაციო და სარეკლამო სააგენტოები; მარკეტინგული კომპანიები;მედიისადაკომუნიკაციის სფეროშიმომუშავე ადგილობრივი და საერთაშორისო ორგანიზაციები; საჯარო დაწესებულებების, კერძო და არასამთავრობო ორგანიზაციების სტრატეგიული კომუნიკაციის სამსახური.

სასწავლო კურიკულუმი

  • კომუნიკაციის საფუძვლები
  • შესავალი მასკომუნიკაციასა და ჟურნალისტიკაში
  • პროფესიული ეთიკა
  • მასკომუნიკაციის თეორია
  • ციფრული მედიაწიგნიერება
  • ფოტოჟურნალისტიკა
  • ახალი ამბების ჟურნალისტიკა
  • კრეატიული კომუნიკაცია
  • საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები
  • ბეჭდური მედია
  • საჯარო გამოსვლის ხელოვნება
  • ანალიტიკური ჟურნალისტიკა
  • მულტიმედია ტექნოლოგიები
  • რადიოჟურნალისტიკა
  • დარგობრივი ინგლისური
  • კინოდოკუმენტალისტიკა
  • სოციალური კვლევის მეთოდები
  • ტელეჟურნალისტიკა
  • ქოფირაითინგი
  • ციფრული მედია და კომუნიკაცია
  • მასებთან კომუნიკაციის ფსიქოლოგია