კურსის განმავლობაში თეორიულ ცოდნასთან ერთად მიიღებ პრაქტიკულ ცოდნას ისეთ საკითხებზე, როგორიცაა:
- რა არის ქოფირაითინგი და ვინ არის ქოფირაითერი?
- ბრენდი, როგორც ადამიანი
- როგორ შევქმნათ ქოფი?
- ქოფირაითინგის მთავარი და ყველაზე პოპულარული ფორმულები
- ბრიფი VS ინსაითი
- ქოფირაითინგი სხვადასხვა პლატფორმისთვის
- ქოფირაითინგი ვებისთვის, ბლოგისთვის, SEO და E-mail copy
- ფინალური გამოცდა
ღირებულება: 550 ლარი
ხანგრძლივობა: 8 შეხვედრა
ტრენერი: ქეთი გოგოძე, სოციალური მეცნიერებების აკადემიური დოქტორი მასობრივ კომუნიკაციაში, სოციალური მედიისა და მარკეტინგის სფეროში 10 წლიანი გამოცდილებით. კითხულობს ლექციებს სოციალური მედიის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით.