ვისთვის არის კურსი:
მათთვის ვისაც, სურს სრულყოფილად შეისწავლოს საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და კომუნიკაციის მართვის ხელოვნება, გაიმყაროს ცოდნა და მიიღოს პრაქტიკული გამოცდილება.
კურსის ფარგლებში ტრენინგის მონაწილეები შეასრულებენ პრაქტიკულ სამუშაოებს, როლურ თამაშებს, ფსიქოლოგიურ ტესტებს, მეხსიერების გაუმჯობესების, ინფორმაციის აღქმისა და გადმოცემის სავარჯიშოებს, რაც დაეხმარებათ მათ მუდმივად აწარმოონ მიღებული ცოდნის მონიტორინგი, შეიძინონ და გაიღრმავონ საჭირო პრაქტიკული უნარ-ჩვევები, გახდნენ მოთხოვნადი პროფესიონალები და წარმატებით აწარმოონ ეფექტური საქმიანობა ნებისმიერი მიმართულებით.
კურსის გავლის შემდეგ:
მსმენელებს ეცოდინებათ საზოგადოებასთან ურთიერთობის მართვის თანამედროვე მეთოდები; რა ფუნქციას ასრულებს PR სამსახური და როგორ ხდება მისი მიზნებისა და ამოცანების განსაზღვრა; კომუნიკაციის ფსიქოლოგიის მნიშვნელოვან ასპექტები.
- შესავალი საზოგადოებასთან ურთიერთობაში
- რა არის PR?
- PR-ის ისტორია,
- PR-ის მნიშვნელობა და უახლესი გამოწვევები
- საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახური
- PR სამსახურის მიზნები და ფუნქციები
- PR მენეჯერის თვისებები და მოვალეობები
- საზოგადოებრივი აზრის მართვის სისტემები
- საზოგადოებრივი აზრის მართვა
- საზოგადოებასთან ურთიერთობის როლი ორგანიზაციასა და საზოგადოებასთან კომუნიკაციის პროცესში
- უკუკავშირის მეთოდები
- PR და საკომუნიკაციო სისტემები
- საზოგადოებასთან ურთიერთობა და მსგავსი საკომუნიკაციო სისტემები: რეკლამა, მარკეტინგი, პროპაგანდა და სხვ.
- საზოგადოებასთან ურთიერთობის ტერმინები
- შიდა კორპორაციული კომუნიკაცია
- კორპორაციული კომუნიკაციის მართვა
- საკომუნიკაციო არხები და ინსტრუმენტები
- კორპორაციული კულტურა
- რეპუტაციული მენეჯმენტი
- იმიჯის ფორმირების ინსტრუმენტები
- იმიჯი, რეპუტაცია, ფაბლისიტი,
- სოციალური პასუხისმგებლობა, ქველმოქმედება, სპონსორობა
- PR კამპანიის დაგეგმვა
- დაგეგმვის მნიშვნელობა და ტიპები
- გეგმის კომპონენტები
- დაგეგმვის 12 საფეხური
- ეფექტური კომუნიკაციის მართვა
- კომუნიკაციის ფსიქოლოგია
- კომუნიკაციის ბარიერები და კომპონენტები
- ეფექტური კომუნიკაციის მართვის სისტემები
- დარწმუნების ხელოვნება
- დარწმუნების კომპონენტები
- პირდაპირი და ირიბი ზემოქმედება
- ლოგიკური მსჯელობის ასპექტები
- ფინალური პროექტის წარდგენა
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 11 შეხვედრა, 33 საათი
ტრენინგის ჩატარდება კვირაში 3-ჯერ 19:00 საათიდან 22:00 საათამდე
სწავლების ფორმატი: შერეული (ჰიბრიდული)
- თეორიული ნაწილი ჩატარდება ონლაინ ZOOM პლატფორმის გამოყენებით
- პრაქტიკული ნაწილი ჩატარდება ადგილზე უნივერსიტეტ ალტერბრიჯში
სწავლების ენა: ქართული
სერტიფიკატის აღების წინაპირობა: ალტერბრიჯი სერტიფიკატს გასცემს იმ შემთხვევაში თუ მსმენელს ექნება 80%-იანი დასწრება სრულ სასწავლო კურსზე და წარადგენს დასკვნით პრეზენტაციას/პროექტს.
გადახდის სისტემა:
სწავლის საფასურის გადახდა შესაძლებელია უნაღდო ანგარიშწორებით
- ჩვენი ვებ გვერდის საშუალებით
- ინვოისის საფუძველზე
- თიბისი ბანკის განვადებით
გადახდის განრიგი:
- კურსის საფასურის გადახდა შესაძლებელია როგორც ერთიანად ასევე 2 ეტაპად
- კურსის დაწყებამდე 3 დღით ადრე, მსმენელმა უნდა ჩარიცხოს პროგრამის ღირებულების საავანსო თანხა 50%
- დარჩენილი თანხა სწავლის დაწყებიდან 3 კვირის განმავლობაში
- სწავლის საფასური სრულად დაფარული უნდა იქნას პროგრამის დასრულებამდე.
- გადახდა ხდება უნაღდო ანგარიშსწორებით, დანიშნულებაში უნდა იყოს მითითებული მსმენელის სახელი გვარი და კურსის დასახელება.
იმ შემთხვევაში თუ მსმენელის სწავლის საფასურის ანაზღაურება ხდება ორგანიზაციის მიერ, გთხოვთ მოგვაწოდოთ კომპანიის რეკვიზიტები:
ორგანიზაციის დასახელება; საიდენტიფიკაციო კოდი; ხელმძღვანელის სახელი და გვარი; ორგანიზაციის მისამართი; მსმენელის სახელი,გვარი და პირადი ნომერი.
განვადების პირობები:
- მსმენელს შეუძლია ისარგებლოს თიბ სი ბანკის 0% განვადებით 3-დან 24 თვემდე
- მსმენელი ავსებს სარეგისტრაციო ფორმას ელექტრონულად;
- დადებითი პასუხის შემდეგ ტრენინგ ცენტრი უგზავნის ბანკს ინვოისს რის შემდეგაც მსმენელი მიდის ნებისმიერ ფილიალში და აწერს ხელშეკრულებზე ხელს;
- განვადების დამკიცების შემთხვევაშიც მსმენელს არ აქვს ბანკთან ვალდებულება ხელშეკრულების გაფორმებამდე.
პროგრამის ფარგლებში მოქმედებს შემდეგი სახის ფასდაკლებები:
- კურსდამთავრებულთათვის – 10%
- ოჯახის წევრების ერთ კურსზე ერთდროულად სწავლის შემთხვევაში – 10%
- ჯგუფური განაცხადი – 10% -20%