Lean Startup მეთოდოლოგია

ტრენერიnini ninua
ტიპიმოკლევადიანი კურსი
თარიღი11/05/2020 - 15/05/2020
Seat0/0
ღირებულება50₾
Buy NowBook Now

გაქვს ბიზნეს იდეა, მისი განხორციელების გზები კი ბუნდოვანია?
გაქვს სტარტაპი და ფიქრობ, როგორ იქცეს წარმატებულ ბიზნესად?
ან უბრალოდ, როგორც მომხმარებელს, გაინტერესებს როგორ იმართება შენი ქცევა? 

ალტერბრიჯი გთავაზობს 3 დღიან სასერტიფიკატო კურსს “Lean Startup მეთოდოლოგია და მომხმარებლის განვითარების საწყისები“

კურსს გაუძღვება VRex Immersive-ს დამფუძნებელი, ანტრეპრენერი ნიკოლოზ გოგოჭური.

დარჩისახლში და გაიუმჯობესე ბიზნეს-უნარები ჩვენთან ერთად 

კურსი დაიწყება 4 მაისს
ღირებულება: 50₾

სესია 1

  •  სტარტაპი და მცირე ბიზნესი, მცირე მეწარმე და ანტრეპრენერი: განსხვავებები და მსგავსებები
  •  ბიზნეს საქმიანობაში ემოციური ჩართულობის მნიშვნელობა (Passion)
  •  ხუთი „რატომ“-ის პრინციპის მნიშვნელობა (five why method)
  •  რისკიანობა, გამბედაობა და მათი მნიშვნელობა მეწარმეობაში
  •  ანტრეპრენერების მოტივაციის მთავარი მიზეზები
  •  პრობლემის იდენტიფიკაცია, პრობლემაში შესაძლებლობის ძიების მნიშვნელობა
  •  ინოვაციურობა, ინოვაციის დეფინიცია
  •  Steve Blank-ის გაცნობა ჯგუფისთვის და მისი საქმიანობის მოკლე მიმოხილვა
  •  სტარტაპის დეფინიცია და ამ დეფინიციის ახსნა ჯგუფისთვის
  •  Customer Development Model-ის მოკლე მიმოხილვა
  •  The Lean Startup-ის მოკლე მიმოხილვა
  •  იდეების ცვლილების მნიშვნელობა, Pivot
  •  მეწარმის ასაკის/გენდერის/სოციალური ფენის მნიშვნელობა
  •  შემოქმედებითობა მეწარმეობაში/გონებრივი იერიშის საწყისები
  •  თვითმოტივირების და აქტიური თვითგანვითარების მნიშვნელობა
  • წარუმატებლობის მნიშვნელობა წარმატებისკენ მიმავალ გზაზე (Fail early)

სესია II

  •  ეფექტიანი კომუნიკაცია
  •  Win/Win მოლაპარაკებების მეთოდოლოგია
  •  ბაზრის ანალიზის მნიშვნელობა
  •  TAM/SAM/SOM(TM) და მათი მნიშვნელობა
  •  Top-down ანალიზი და მისთვის საჭირო რესურსების ნიმუშები
  •  Top-down ანალიზის ნიმუში: AirBnB
  •  Top-down ანალიზის ნიმუში: VRex
  •  Bottom-up ანალიზის ნიმუში: VRex
  •  მომხმარებლის პერსონის შექმნა
  •  მომხმარებლის ინტერვიუს ჩატარება
  •  მომხმარებლის აღმოჩენის ხერხები
  •  მოკლე კითხვა-პასუხის სეგმენტი

სესია III

  • პროდუქტის ბაზარზე დანერგვის ციკლი
  • პროდუქტის მომხმარებელთა ტიპები პროდუქტის განვითარების ეტაპების შესაბამისად
  • პროდუქტისა და ბაზრის თავსებადობის მნიშვნელობა
  • მომხმარებლის პერსონის მნიშვნელობა ბაზართან თავსებადობის გამოვლენაში
  • უნიკალური ღირებულებითი შეთავაზება (Unique Value Proposition)
  • ღირებულებითი შეთავაზების ბადე (Value proposition canvas) და მისი შევსების პრინციპები
  • MVP: minimum viable product

რეგისტრაცია

Leave a Reply