მომსახურების მართვა (სერვის+)

ტრენერიnini ninua
ტიპიOnline Course
თარიღი28/05/2020 - 04/06/2020
ღირებულება50₾
Buy NowBook Now

მიზანი: მომხმარებელთა მომსახურების პროცესის კომპლექსური ანალიზი კომპანიის, კლიენტის, თანამშრომლისა და კონკურენტული გარემოს მოთხოვნების გათვალისწინებით. ასევე, სერვისის ინდუსტრიის გამოწვევებისა და თანამედროვე ტენდენციების ანალიზი.

 

ძირითადი თემები:

  • რა სურთ მომხმარებლებს?
  • ცუდი მომსახურება – ვინ არის დამნაშავე?
  • მომსახურების ხარისხის მართვა
  • მომხმარებელთა ქცევა (Customer service behavior) თუ სტანდარტები?
  • უხილავი შრომა სერვისის ინდუსტრიაში
  • ემოციური შრომა (Emotional labor) და ,,მომსახურების თეატრი“

 

პროგრამის ხანგრძლივობა: 3 დღე – 6 საათი

პროგრამის დაწყების თარიღი: 28 მაისი

ტრენინგები გაიმართება სამშაბათს და ხუთშაბათს 19:00 საათიდან 21:00 საათამდე

პროგრამის ღირებულება: 50 ლარი

ტრენერი: მაია ხოსიტაშვილი – სერტიფიცირებული ტრენერი, კონსულტანტი, ფსიქოლოგი. მომსახურების სფეროში მუშაობის 10 წლიანი გამოცდილებით.

კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა  სერტიფიკატი

რეგისტრაცია

Leave a Reply