მენეჯმენტი პანდემიის შემდეგ

მენეჯმენტი პანდემიის შემდეგ

Posted on14 May 2020
Comments0
კურსის მიზანია,  შეხვედრებზე განვიხილოთ კრიზისთან მიმართებაში მნიშვნელოვანი საკითხები როგორიცაა: კომპანიებისათვის კრიზისის დამანგრეველი ფაქტორები კრიზისის დადებითი მხარეები სტრუქტურული გადაწყობა (გადარჩენაზე ორიენტირებული სტრუქტურა) სახელფასო პოლიტიკა ოპტიმიზაცია კომპანიის...
გაიგეთ მეტი

მენტალური ალქიმია

Posted on12 May 2020
Comments0
ეს კურსი მათთვისაა, ვისავ სურვილი აქვს გახდეს კიდევ უფრო თავდაჯერებული, აიმაღლოს კვალიფიკაცია, მიაღწიოს კარიერულ წინსვლას და შეცვალოს საკუთარი ცხოვრება უკეთესობისკენ. კურსის აღწერა რა იქნებოდა რომ...
გაიგეთ მეტი

ემოციური ინტელექტი

Posted on11 May 2020
Comments0
კურსის მიზანი: თანამედროვე ცხოვრებაში ემოციური ინტელექტის მნიშვნელობა სულ უფრო და უფრო აქტუალური ხდება, როგორც პირად, ასევე, პროფესიულ და საზოგადოებრივ საქმიანობაში. კურსის მიზანია, რომ მონაწილეებმა განივითარონ...
გაიგეთ მეტი

მომსახურების მართვა (სერვის+)

Posted on10 May 2020
Comments0
მიზანი: მომხმარებელთა მომსახურების პროცესის კომპლექსური ანალიზი კომპანიის, კლიენტის, თანამშრომლისა და კონკურენტული გარემოს მოთხოვნების გათვალისწინებით. ასევე, სერვისის ინდუსტრიის გამოწვევებისა და თანამედროვე ტენდენციების ანალიზი.   ძირითადი თემები:...
გაიგეთ მეტი

პროექტის დაგეგმარება და მართვა

Posted on09 May 2020
Comments0
ტრენინგის მიზანია: მონაწილეებმა ისწავლონ პროექტის დაგეგმარების სპეციფიკა, რის შემდეგ პროექტის მართვა მნიშვნელოვნად გამარტივდება. მონაწილეებმა ისწავლონ პროექტის წერის სპეციფიკა, რის შემდეგ ისინი შეძლებენ საპროექტო წინადადებაზე მუშაობას....
გაიგეთ მეტი

მასპინძლობის ინდუსტრია ახალ რეალობაში

Posted on07 May 2020
Comments0
კურსის მიზანი: დღევანდელ რეალობაში ყველაზე დიდი დარტყმა ტურიზმის ინდუსტრიამ მიიღო.  ამ სფეროში მოღვაწე ყველა კომპანიას ფაქტიურად თავიდან უწევს მომხმარებლის მოზიდვაზე მუშაობა. ჩვენი მიზანია,  მსმენელბს შევასწავლოთ...
გაიგეთ მეტი

გამარჯობა, მე მარკეტერი ვარ

Posted on04 May 2020
Comments0
კურსის მიზანია მსმენელებს შევასწავლოთ  მარკეტინგის მთავარი ფასეულობები. გავაცნოთ მომხმარებლის როლი, ტიპები და მათი სეგმენტაცია. დავანახოთ ციფრული პლიუსები და მინუსები     კურსის აღწერა:   დღე...
გაიგეთ მეტი

კრიზისი, კომუნიკაცია და ბგერების წყობა

Posted on01 May 2020
Comments0
ანტიკრიზისული კომუნიკაცია ტრენინგის მიზანი:  სასწავლო კურსის მიზანია მონაწილეებმა, საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის ხელმძღვანელებმა, მაღალი და საშუალო რგოლის მენეჯერებმა, მედიასთან ურთიერთობის მენეჯერებმა, პრესს-სპიკერებმა და სპეციალისტებმა მიიღონ როგორც...
გაიგეთ მეტი

ნოდო ჯავახიშვილი – კომუნიკაციის 600 წუთი

Posted on30 Apr 2020
Comments0
3+1  დღიანი სასერტიფიკატო კურსი 11 მაისიდან! კომუნიკაციის 600 წუთი ნოდარ ჯავახიშვილთან ერთად ღირებულება: 50 ლარი რეგისტრაციისთვის შეავსეთ აპლიკაცია ბმულზე: 18 მაისს 19:00 საათზე ყველა მსმენელს...
გაიგეთ მეტი

Lean Startup მეთოდოლოგია

Posted on27 Apr 2020
Comments0
გაქვს ბიზნეს იდეა, მისი განხორციელების გზები კი ბუნდოვანია? გაქვს სტარტაპი და ფიქრობ, როგორ იქცეს წარმატებულ ბიზნესად? ან უბრალოდ, როგორც მომხმარებელს, გაინტერესებს როგორ იმართება შენი ქცევა? ...
გაიგეთ მეტი